poniedziałek, 18 maja 2015

Magic fountain


Hej kochani! Dzisiejszy post będzie prezentował kolejne zdjęcia z Wrocławia. Tym razem w tle są piękne fontanny, które od początku zaczęły kojarzyć mi się z dzieciństwem i wszystkiego rodzaju baśniami. Były magiczne! Niestety Wrocław to już przeszłość, a szkoda bo było wspaniale :)

Jest dopiero poniedziałek, a ja już czuję się zmęczona. Przydałyby mi się teraz wakacje. Wam pewnie też ;) W każdym bądź razie trzeba wziąć się do roboty i przede wszystkim nie poddawać się! Walczcie o swoje i zawsze dążcie do celu. W wielu sytuacjach na pewno mi się to opłaciło, więc teraz staram się na 100%

W piątek wybieram się do Warszawy i pewnie też napiszę wam stamtąd posta. Co wy na to? Mam nadzieję, że będzie tak samo fajnie jak we Wrocławiu! Więc po tych moich ogłoszeniach blog raczej nie będzie nudny i wspaniale by było jak byście chcieli do niego dalej wracać. Na pewno będzie mi bardzo miło :)











Blog Mai: maj-style.blogspot.com
Blog Julki: jull-way.blogspot.com

16 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy nie byłam we Wrocławiu. Piękne zdjęcia :)
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, nie byłam tam nigdy :P

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę czymkolwiek chcesz :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/05/favorite-items-collage.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne miejsce do zdjęcia ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo ładną stylizację! A fonntanna magiczne, zadroszcze sesji kolo niej. Buziaki:*
    tinyluucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne zdjęcia, czekam na relację z Warszawy :-D.
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ale pozytywne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia czekam na relacje z warszawy miłego wyjazdu :)
    vickey-vicky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super fontanna w tle, czekam na fotki ze stolicy ;) Pozdrawiam http://liveindifferentworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Superaśne zdjęcia! Miłego pobytu w stolicy! :)
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia :3

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zjadłaś literkę w 3 zdaniu. Napisałaś ty razem, zamiast tym razem :)
    U siebie jeszcze nie znalazłam zjedzonej literki :)
    maj-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne tło do zdjęć :)
    Fajnie jak być napisała post z warszawy.

    http://narysowanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ładne zdjęcia! *-*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia :)
    Wspólne obserwowanie jeśli tak to daj znać na moim blogu
    zapraszam kasiulaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. It seems a really beautiful place!!! Good work my dears!!! I'm Eni, blogger from Italy....If you want, take a look at my blog and let me know what you think. Kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń

♥Jeżeli zaobserwujesz postaram się Cię nie zawieść♥
♥Każdy komentarz i obserwacja wywołują uśmiech na mojej twarzy♥
♥Zostaw adres bloga, a na pewno zajrzę♥
♥Spam nie będzie tolerowany♥