czwartek, 14 maja 2015

♥Wrocław♥

Hej wszystkim! Wczoraj byłam na wycieczce klasowej we Wrocławiu. Myślę, że wszystkim bardzo się podobało, bo był to jeden z najlepszych wyjazdów w tym roku szkolnym :) Wyjeżdżaliśmy wcześnie rano i zakładaliśmy, że każdy się prześpi, ale jak to w autokarze, była zabawa na całego! Wszyscy dostaliśmy niesamowitej głupawki, a zawsze wtedy jest bardzo wesoło.

Na początku naszej wycieczki zwiedzaliśmy Panoramę Racławicką. Obraz był piękny, ale niestety bardzo kręciło mi się w głowie i było mi nie dobrze. Kiedy skończyliśmy seans, pojechaliśmy na obiad. Zjedliśmy go, standardowo w Mc'donaldzie :) Rynek we Wrocławiu jest cudowny! Gdybym mogła zostałabym tam o wiele dłużej, ale niestety czas nas gonił. Najbardziej podobała mi się tam piękna starówka, katedra, fontanny... Wszystko było niesamowite!

Mam nadzieję, że jakoś przebrnęliście przez ten post i wam się podobał :) W następnych będą kolejne części zdjęć z Wrocławia. Obiecuje, że nie będzie nudno! Do zobaczenia!
















26 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy mnie tam nie bylo, ale mam nadzieje ze kidys pojade do Wroclawia :)
    Pozdrawiam i zapraszam: iza-izaa-blog.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam we Wrocławiu. Najpiękniejsze miasto jakie widziałam :)
    Świetne zdjęcia :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po zdjęciach wnioskuje ze Wrocław jest piękny :) Nigdy tam nie byłam, ale może kiedyś się tam zjawie :D
    Obserwuje :P
    __________
    http://slowly-slowly-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny outfit :)
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojoj jak tu słodko ;)
    Wrocław jest cudowny, moje ulubione Polskie miasto, na wakacje też się tam wybieram :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne zdjęcia!
    Nigdy nie byłam we Wrocławiu, ale bardzo chciałabym zwiedzić to miasto, szczególnie na święta :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  8. oczywiscie świetny blog, wiec obserwuje :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wrocław ♥
    http://tutajwszyscymamyfiola.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatni raz na wycieczce klasowej bylam prawie 4 lata temu :O i niestety była to moja ostatnia taka wycieczka ;)
    widac ze fajnie sie bawilas! :)


    obserwujemy? daj znac, na pewno sie odwdzięczę ;)
    http://kachaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy tam nie byłam ale bardzo chciałabym tam pojechać.
    Marzy mi się też studiowanie we Wrocławi. Nie wim czemu ale jakoś ciągnie mnie do tego miasta
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny wypad do Wrocławia nie byłam tam ale moż na wakacjach się tam wybiorę
    nastolatkiswia1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia :) Raz w życiu byłam we Wrocławiu, a właściwie przez niego przejeżdżałam. :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie byłam w tym mieście a słyszałam że to jedne z najpiękniejszych miast w Polsce.
    Chciałabym kiedyś się tam wybrać ale raczej nie będe miała okazji :(
    Śliczne zdjęcia.

    Każdy komentarz bądź obserwacja wywołuje uśmiech na mojej twarzy .
    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia
    Obs już od jakiegoś czasu
    Zapraszam do mnie na nowego posta
    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie byłam we Wrocławiu, mam zamiar jechać w te wakacje :)
    Zapraszam Cię na mojego bloga, jeżeli podoba Ci się to co robię - zaobserwuj, zostaw po sobie ślad w postaci komantarza :)
    { ; ♥♥♥ Mój blog ♥♥♥ ; }

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie byłam we Wrocławiu, ale będę musiała się tam kiedyś wybrac :)
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. o, też ostatnio byłam we Wrocławiu, pewnie gdzieś się minęłyśmy :)


    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cudowne zdjęcia; ) Wrocław jest piękny :)
    Obserwuje i liczę na rewanż :)
    Thedesiree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale cudowne zdjęcia; ) Wrocław jest piękny :)
    Obserwuje i liczę na rewanż :)
    Thedesiree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia. Ja nie miałam okazji być we Wrocławiu, ale mam nadzieję, że jeszcze kiedyś zwiedzę to miasto. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wrocław <3 Świetne zdjęcia
    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zdjęcia i ogólnie blog. Pisałaś coś o wspólnej obserwacji :3
    http://szeveel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładnie wyglądasz na zdj ;p
    Obserwuje :)

    http://girlon3line.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wrocław to bardzo piękne miasto. Byłam tam raz, trzy lata temu i chciałabym znów tam pojechać. Bardzo podoba mi się ten malowniczy rynek no i panorama racławicka.
    Zazdroszczę ci że tam byłaś :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

♥Jeżeli zaobserwujesz postaram się Cię nie zawieść♥
♥Każdy komentarz i obserwacja wywołują uśmiech na mojej twarzy♥
♥Zostaw adres bloga, a na pewno zajrzę♥
♥Spam nie będzie tolerowany♥