poniedziałek, 1 czerwca 2015

Get healthy with me #2 Active weekend


Cześć kochani! Dzisiaj chciałabym się z wami podzielić moim aktywnym weekendem. Sobotę spędziłam na nauce i odpoczynku :)
W niedziele powiedziałam sobie, że nie mogę się już tak długo obijać i z racji, że znów jest u nas piękna pogoda zaplanowałam wspólnie z moją kuzynką nasz aktywny weekend. Bawiłyśmy się świetnie! Najpierw postanowiłyśmy pojechać na rowerach nad jezioro. Było tam tak pięknie! Żałuję, że nie mogę się tam teraz znaleźć! Odpoczęłyśmy, poćwiczyłyśmy troszkę :)


Najlepszym dla mnie sposobem na odprężenie się, kiedy uprawiamy jakiś sport jest najzwyklejsze słuchanie muzyki :) Pomaga mi to zapomnieć o wszystkim, tracę wtedy kontakt z rzeczywistością. Przez to również nie męczę się tak bardzo. Muzyka od razu po nauce zapełnia większość mojego wolnego czasu ( Snapchat też :) Polecam każdemu w dobrym humorze, złym, zakochanemu, wszystkim częste słuchanie muzyki!

Tutaj mam dla was sesję z mojego aktywnego weekendu. Jak widzicie zbliżają się wakacje. Jest to również związane z moją aktywnością na blogu. Postaram się was nie zawieść i wpadać jak najczęściej. 10 czerwca czeka mnie koncert One Direction! Na pewno pojawią się stamtąd zdjęcia :)


Rady na jak najlepsze spędzenie aktywnego weekendu : 

 szczegółowo wszystko od razu zaplanuj
 wybierz się w jakieś ciekawe miejsce, lub takie, z którym jesteś związany
pomyśl o przygodzie, którą możesz przeżyć
zaproś do wspólnego spędzenia weekendu ważne dla siebie osoby
weź ze sobą rzecz, którą w czasie odpoczynku. możesz się zając np. słuchawki, książka
nie myśl o poniedziałku! ♥








18 komentarzy:

  1. Ja często biegam (cztery razy w tygodniu po 3-4 km) i odkąd zgubiłam słuchawki biegam bez muzyki. Mam ją automatycznie w głowie, haha :D


    × Zapraszam na xnatg.blogspot.com × Na moim blogu wystartował bardzo łatwy konkurs, w którym można zgarnąć post promujący i obserwacje. Zapraszam, może Cię zainteresuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno skorzystam z rad ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pomysły :)
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie spędzony weekend. Piękne jezioro :) no i świetne rady
    http://tutajwszyscymamyfiola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również uważam, że słuchanie muzyki jest najlepszym sposobem na odpoczynek :D

    Pisałaś u mnie o wspólnej obserwacji. Ja już obserwuję i liczę na uczciwy rewanż :)
    PISANE Z PASJI(klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. haha ja mam codziennie aktywny dzień :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    KLIK KLIK KLIK nowy post

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia, w tym roku zamierzam aktywnie spędzić czas, przyznam, ze po zimie nie mogę sobie znaleźć miejsca.
    Pozdrawiam.
    Deep in Dreams

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam aktywnie spędzać czas.Śliczne zdjęcia :).
    Zapraszam:
    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny otd, na szczęście jest juz cieplutko i można chodzić w krótkich spodenkach <3 Awww
    efffie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne spodenki i piękny krajobraz z tyłu ;)
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne spodenki, ogólnie super zdjęcia ;D
    Na pewno skorzystam z twoich rad :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. E tam, ja uważam właśnie, że jak się czegoś nie zaplanuje od A do Z to wychodzi najlepiej, tak na spontanie :) Aczkolwiek pomysł na post i wykonanie super. Zdjęcia mają mnóstwo pozytywnej energii <3

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zazwyczaj niczego nie planuje, a i tak wychodzi najlepiej :D Też zaczęłam więcej wolnego czasu spędzać ze znajomymi lub na mieście a nie w domu przed laptopem :D Bardzo ładne zdjęcia :3


    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Aga to staw :p
    tuskalife. blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne spodenki! Obserwuję i czekam na kontynuację serii! Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam.
    b3auty-and-the-b3ast.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Jeżeli zaobserwujesz postaram się Cię nie zawieść♥
♥Każdy komentarz i obserwacja wywołują uśmiech na mojej twarzy♥
♥Zostaw adres bloga, a na pewno zajrzę♥
♥Spam nie będzie tolerowany♥