środa, 20 maja 2015

Fulfill dreams


Hej kochani! Ostatnio dużo myślałam nad pewnymi sprawami i doszłam do wniosku, że bardzo, ale to bardzo dużym grzechem jest niespełnianie swoich marzeń. Mam świadomość tego, że każdy nie ma czasu, ma inne obowiązki. ale wiem też, że robienie tego co się kocha daje największą przyjemność i satysfakcję. Stajemy się przez to szczęśliwsi :)

Jeden z moich ulubionych cytatów brzmi tak "Jeżeli masz marzenia, musisz przynajmniej próbować je spełniać". Kiedy pierwszy raz je usłyszałam stwierdziłam, że noszą one w sobie coś czego od dawna mi brakowało. Coś z czego mogłam się cieszyć. Dają mi na pewno ogromną motywację, ale też świadomość jak tak na prawdę marzenia są ważne.

Jeżeli macie jakieś marzenia ukryte gdzieś w głębi swojego serca... spróbujcie spełnić chociaż część z nich. Na pewno będzie warto!








31 komentarzy:

  1. Absolutnie sie z tym zgadzam! Jeszcze bym tylko dodala, ze nie ma rzeczy niemozliwych, jesli sie bardzo czegos chce! Super post.

    Pozdrowienia z Ameryki!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny cytat :) podoba mi się.
    To prawda trzeba dążyć do tego żeby spełniać marzenia.

    http://narysowanna.blogspot.com - Zapraszam ja obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki marzeniom żyjemy :)
    Trzeba dążyć do ich spełnienia i do tego, aby być szczęśliwym. :)
    Świetny zegarek.
    newliferecenthistory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem dokładnie tego samego zdania;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny jest ten cytat :))

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się w 100%! :*

    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzenia to ważna część naszego życia :)
    Śliczne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny jest ten zegarek! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia, i prześliczne kolczyki z sinsay:D
    poklikasz u mnie, bardzo proszę<3
    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/05/dresslink_20.html

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny post i zdjęcia
    zapraszam
    http://haniaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzenia powinno się spełniać, ale nie bez wzfględu na wszystko :)
    Cudowne kolczyki! :3
    Zapraszam do siebie- blog z ubraniowym DIY: http://kitty-hat.blogspot.com/
    Obserwuję za obserwację!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne rzeczy ! ;) Cuda :)

    http://mylifenata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ago, moja imienniczko :D masz rację! Trzeba się wziąć w garść, realizować marzenia i nie poddawać się :)

    whitemisses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. spełnianie marzeń jest jednym z moich celów życiowych, genialne zdjęcia ubóstwiam taki rodzaj/typ zdjęć śliczny jest :)
    zapraszam do siebie będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz :)
    vickey-vicky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z tym cytatem w 100 %.

    Bardzo zależy mi na obserwacjach i komentarzach

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne rzeczy ;) pytałaś o obs, ja już czekam na rewanż ;))
    gaaba-gabaa.blogspot.com---KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  17. moim ulubionym jest "lepiej zrobić coś i żałować, niż żałować, że się tego nie zrobiło". dzięki temu jestem bogatsza o doświadczenia, których nawet nie było w moich marzeniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. super post,
    zapraszam do mnie niedawno zaczełam : http://bbypattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się tu podoba :)
    Ja już obserwuję, liczę na rewanż - wkładam w bloga całe serce :)
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Jezus jaki piękny blog.
    Nie to normalnie zanuemowulam
    jak posty czytałam
    Twoja lekkość w pisaniu i to wszystko
    TALENT TALENT :****
    Od razu do listy czytelniczej!
    Wpadniesz do mnie juliettslife.blogspot.com?

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny blog pozdrawiam!

    modefriends.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zawsze staram się dążyć w marzeniach do celu. :) Świetny cytat <3

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna biżuteria . A cytat bardzo mądry.

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ''To możliwość spełniania marzeń sprawia, że świat jest taki niesamowity'' :)
    świetny zegarek ♥
    http://amelajaa09.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, super zdjęcia :)
    Co powiesz na wspolna obserwacje?
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zdjęcia. Mega cytat :)

    Już cię obserwuję, więc nie mam za bardzo co napisać. Na pewno jeszcze tu wpadnę.
    ksiega-demonow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Super zdjęcia. Mega cytat :)

    Już cię obserwuję, więc nie mam za bardzo co napisać. Na pewno jeszcze tu wpadnę.
    ksiega-demonow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Super zdjęcia. Mega cytat :)

    Już cię obserwuję, więc nie mam za bardzo co napisać. Na pewno jeszcze tu wpadnę.
    ksiega-demonow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, I love it! Enjoy the week sweetie!

    I invite you to join my international Banggood giveaway!!

    If you want, we can follow each other. Let me know and I'll do the same!
    Algo pasa con Mary | Bloglovin

    ♥‿♥

    OdpowiedzUsuń

♥Jeżeli zaobserwujesz postaram się Cię nie zawieść♥
♥Każdy komentarz i obserwacja wywołują uśmiech na mojej twarzy♥
♥Zostaw adres bloga, a na pewno zajrzę♥
♥Spam nie będzie tolerowany♥