wtorek, 24 marca 2015

Changes are important

Hej kochani! Dzisiaj piszę post tematyczny, ponieważ jestem chora i od poniedziałku siedzę w domu. Stwierdziłam, że mogę jakoś spożytkować ten czas, nie tylko ucząc się i robiąc testy z matematyki :) Mam nadzieję, że cały post się Wam się spodoba.

Zmiany, nawet te najmniejsze są każdemu bardzo potrzebne. Czasami musimy coś w życiu zmienić, bo inaczej wszystko zawsze byłoby szare, nudne i monotonne, a jak długo można tak funkcjonować?!  Zaplanowałam sobie  trzy zmiany, które już niedługo ujrzą światło dzienne.Jak widzicie troszeczkę zmienił się Design całego bloga (mało, ale jednak). Tamten najzwyczajniej w świecie mi się znudził. Drugą zmianą będzie dodawanie postów tak co 3-4 dni. Byłabym bardzo szczęśliwa gdyby to wszystko się udało. Oczywiście z waszą pomocą ;) Trzecia zmiana to będzie niespodzianka. Zrealizuję ją prawdopodobnie w wakacje. No to co?! Odliczamy dni do wakacji :)







48 komentarzy:

  1. Zmiany zawsze są potrzebne :)
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia. Też uważam, że zmiany są potrzebne i też odliczam dni do wakacji.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiany zmianami, ale jak ciężko się do nich zabrać... :)
    I zdjęcia śliczne :D

    http://karmelowablondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :))
    Zapraszam do mnie - http://alices--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam zmiany! Uważam, że są one nam potrzebne w życiu :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne zdjęcia i fały wygląd bloga
    pozdrawiamy :*
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmiany są dobre, oczywiście te na lepsze :D
    kingas1blog.blogspot.com
    Jeśli masz chwilkę to byłabym niezmiernie wdzięczna za kliki w linki u mnie na blogu :D
    http://kingas1blog.blogspot.com/2015/03/jestesmy-po-to-by-sobie-pomagac.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, będę zaglądać częściej.
    Obserwuje

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. już nie mogę doczekać się tej niespodzianki
    pozdrawiam cieplutko :*
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja szczerze nie często zmieniam coś w moim życiu. Po prostu boje się,że mi to nie wyjdzie,a wtedy się kompletnie załamię..
    Cóż jak dla mnie Twój design ma troszkę za dużo dodatków i można się w nim pogubić :(
    Czekam na niespodziankę ;)

    Zapraszam do mnie.
    http://nicoole-blog.blogspot.com/2015/03/powody-do-szczescia.html
    Byłoby mi bardzo miło gdybyś poklikała również w linki przy tym poście; http://nicoole-blog.blogspot.com/2015/03/choies-wishlist-moj-ulubiony-sklep.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Nasze życie byłoby nudne, gdyby nie było w nim żadnych zmian :) Bardzo ciekawy wpis :)

    Mój blog KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja zawsze boję się zmian, ale wem, że sa w zyciu potrzebe :)
    pozdrawiam i zapraszam do obserwowania :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie się zgadzam, każda zmiana jest 'po coś'. Ja ostatnio staram się urozmaicać moje życie, zaczynając na takich prostych rzeczach jak coś innego na śnaidanie, a kończąc na poważniejszych decyzjach.:)

    Zapraszam do mnie
    ALQXX

    OdpowiedzUsuń
  14. Jas tez uwazam ze zmiany sa potrzebne. Bez nich stalibysmy w miejscu. ;)


    zapraszam do mnie. moze wspolna obserwacja?
    daj znac u mnie
    igajab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zmiany są dobre! :) Trzymam kciuki, aby udało Ci się zrealizować plany związane z blogiem :)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jasne że obserwujemy :D Ja już

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wyszły Ci te zdjęcia :D

    http://litigioo.blogspot.com/
    Zachęcam do obserwacji ! Daje mi to dużo motywacji.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia :D
    http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia :* Jak ja bym chciała mieć EOS :]

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia ^^
    Mam prośbe, poklikasz u mnie w linki na blogu? Byłabym wdzięcza :*

    photo-kinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się z Tobą w 100% że zmiany są potrzebne. Ja szczególną ochotę na zmiany mam właśnie na wiosne. Mam kilka w planach, zaczęłam już od zdrowszego trybu życia, zmieniłam swoje niekoniecznie dobre nawyki żywieniowe, wiosna natchnęła mnie również do zmiany stylu, w tym roku kończę 18 lat i nie chcę być postrzegana jako słodka nastolatka, w sumie nie czuję się już dobrze w kolorowych ciuszkach, teraz stawiam na klasykę, ale nie przesadzajmy:D Kolejna zmiana jaką sobie zaplanowałam to prowadzenie bloga. Już wielokrotnie zaczynałam, mam nadzieję, że tym razem nie skończy się to tak jak poprzednimi.

    WHITEZUZ - KLIK

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne zdjęcia!
    Pozdrawiam cieplutko :*

    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  23. Zmiany zawsze się przydadzą! :)
    Świetne zdjęcia ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne zdjęcia! ja również złąpałam matrcową chorobę, ale mam nadzieję, że ty również szybciutko z niej wyjdziesz- powrotu do zdrówka!

    ♥zapraszam♥obserwuję♥pozdrawiam♥
    alexa-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgadzam się, że zmiany są potrzebne :) czasami potrzebuję coś zmienić, często może to pozytywnie na nas wpłynąć ;3
    śliczne zdjęcia! ♥ powrotu do zdrowia!
    http://amelajaa09.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zmiany, chociaż niekórzy się ich boją są bardzo dobre. To dzięki nim życie staje się ciekawsze.
    ❤ Dostaw komentarz, zaobserwuj- na pewno się odwdzięczę. ❤ klik

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny pomysł , że postanowiłaś zmienić coś w swoim życiu
    rokiand.blogspot.com
    wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  28. mam nadzieję, że uda Ci się tak często tutaj zjawiać, trzymam kciuki:))
    zdrowia życzę:*

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. O jakim zapachu/smaku masz EOS?
    Czasami dobrze jest coś w swoim życu zmienić, prawda :3

    Zapraszam do mnie --> naatusska.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo mi się podoba twój wygląd bloga :*
    Byłabym wdzięczna gdybyś poklikała u mnie ;*

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. Zmiany są w życiu bardzo potrzebne. :)

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Robisz świetne zdjęcia ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja również jestem chora :/ Zdrowiej szybko :* A co do tematu postu zmiany każdemu są potrzebne :)

    Mój blog~ klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Swietny blog! Bardzo ciekawy, bede tutaj wpadac :) + Obserwuje
    Zapraszam do siebie > ♡ Melody's blogg ♡

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo fajny blog :))
    śliczne zdjęcia ;)
    agnieszka--agnieszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne zdjecia, tez jestem chora :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Zdjęcia wyszły ci przepięknie *.* Ja w zeszłym tygodniu byłam chora ;c
    Obserwuje i zapraszam do mnie.
    palosdela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Robisz naprawdę przecudne zdjęcia. Masz orginalny wygląd bloga, którego mogę ci pozazdrościć

    amela-amela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Robisz naprawdę przecudne zdjęcia. Masz orginalny wygląd bloga, którego mogę ci pozazdrościć

    amela-amela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Boskie zdjęcia! :)
    I przecudny wygląd bloga
    nataszablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Najlepsze zmiany są takie, które sami tworzymy;p bo jak coś zmienia się nie wobec mojej woli to nie zawsze to lubię;p Zgadzam się z przedmówczynią - boskie zdjęcia!
    - - - - - - - - -
    ✵ Zapraszam na kolejny wpis na BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Zmiany są potrzebne i nieuniknione. W końcu i tak musimy coś zmienić w swoim życiu :)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowny blog! + obserwuje
    zapraszam do mnie <3
    suzieandsuzie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Zdjęcia prawie jak z tumblr'a ;)
    Jajeczko EOS <3
    julaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Jeżeli zaobserwujesz postaram się Cię nie zawieść♥
♥Każdy komentarz i obserwacja wywołują uśmiech na mojej twarzy♥
♥Zostaw adres bloga, a na pewno zajrzę♥
♥Spam nie będzie tolerowany♥