sobota, 9 stycznia 2016

My Iphone Case Collection




Cześć wszystkim! Ostatnio mam coraz więcej weny na pisanie postów i co za tym idzie, znajduję czas na robienie potrzebnych mi zdjęć. Jest to również spowodowane tym, że siedzę sama w domu z mało przyjemną chorobą. Pierwszy raz tak bardzo chcę wracać do szkoły! Kiedy tak dłużej się zastanowimy, gdy człowiek choruje, dopiero w tym czasie zdaje sobie sprawę jakie ważne jest zdrowie. Tak więc życzę wam wszystkim dużo zdrowia!

  Dzisiaj postanowiłam pokazać wam moją kolekcję case. Nie jest ona ogromna, ale myślę, że jest to doskonały pomysł np. na miły prezent. Nie będę już zanudzać, zobaczcie sami!




Q&A
Jest jeszcze jedna sprawa. W jednym z następnych postów zamierzam zrobić Q&A. Tak więc byłoby mi bardzo miło, kiedy zadalibyście mi parę pytanek w komentarzach :)

22 komentarze:

  1. Bardzo fajna kolekcja :).
    [P] Co sprawiło, że postanowiłaś założyć bloga? :)

    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są megaaa! <3
    Te we wzorki naj :)
    Obserwujemy? Daj mi znać! :) http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super kolekcja !

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowiej ;) suuuper casy.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten mikołajkowy case jest świetny! :)

    pozdrawiam i zapraszam do obserwowana! :)
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawde świetne case, najbardziej spodobało mi się 3 :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. super case'y , ale ten z napisem' I am in a rush' podoba mi sie najbardziej :)

    Pozdrawiam , Klaudia z bloga ♥ http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezu jakie fajne <3 Londyn i czapka świąteczna najlepsze <3

    http://klaudyna-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ten swiateczny najlepszy
    co do pytan: 1. jakie sa twoje marzenia? 2. kim chcesz zostac w przyslosci? 3. ulubiony film?

    pozdrawiam i zapraszam do mnie, www.poziomkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzeci case najlepszy według mnie :) Taki minimalistyczny, ale wyróżniający się spośród reszty

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham case na telefon! Dwa ostatnie są cudowne!
    Pozdrawiam!
    MaybeMimi blog- klik♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne case, mi najbardziej przypadł do gustu ten z sarną i piórkiem. ^^
    Zapraszam: KALA

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne obudowy! Ja ostatnio przeżyłam katastrofę.. telefon wpadł mi do toalety! Myślałam, że się załamię.. ale teraz się z siebie śmieję.. haha
    super desing

    ♥ZAPRASZAM! NA MOIM BLOGU ZACZĘŁAM PISAĆ KSIĄŻKĘ o przyjaźni♥

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. 3 mam takie same:) bardzo fajny post. Strasznie podoba mi się ta z napisem MEOW z uszkami! SUper jest!:)

    MÓJ BLOG - CLICK♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczne, chciałabym mieć tyle co ty *.*

    Zapraszam rownież do swojego sklepu z ciekawymi kubkami:
    http://delicium.cupsell.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nigdzie nie mogę znaleść case jakiegoś ładnego na mój tel :( a ty masz tak dużo i ładnych:))
    Heyweyfriends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super case'y. Szczególnie ten ostatni. :)

    PS. Z chęcią zaobserwowałabym Twojego bloga, ale nie widzę nigdzie takiej zakładki. Masz taką możliwość na blogu? :)
    Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Najlepsza "i'm in a rush" <3
    KLIK <--Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem zakochana w tym bumperze <3
    ps. bylabym wdzieczna, gdybys zajrzala do mojego najnowszego filmiku, ktory nagralam.
    https://www.youtube.com/watch?v=IsW7olP6euE

    OdpowiedzUsuń

♥Jeżeli zaobserwujesz postaram się Cię nie zawieść♥
♥Każdy komentarz i obserwacja wywołują uśmiech na mojej twarzy♥
♥Zostaw adres bloga, a na pewno zajrzę♥
♥Spam nie będzie tolerowany♥