środa, 2 grudnia 2015

Walking in the wind

 

Cześć kochani! Jak widzicie zdjęcia są nieco przestarzałe :) Pogoda jest teraz jednym wielkim chaosem. Podobnie jak chaos w moim życiu...
Dzisiejszy post nie będzie długi. Chcę wam pokazać jedynie te zdjęcia, zrobione w przepięknym jesiennym lesie i przekazać wam moją "mądrość życiową" :) Ostatnio u mnie dosyć dużo się dzieje. Sama nie umiem pozbierać tego wszystkiego w jedną, spójną całość, ale z pomocą rodziny i wspaniałych przyjaciół, których w końcu znalazłam, jest mi o wiele łatwiej! Nie będę się nie wiadomo jak tutaj rozpisywać ;) Chcę wam jedynie przekazać, że bardzo ważne jest to byśmy mówili o swoich problemach, najbliższym. Nie warto dusić wielu rzeczy w sobie.

Mam nadzieję, że może ciepłe barwy liści rozgrzeją was nieco w ten nieprzyjemny, deszczowy dzień!








9 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia :)

    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wsparcie rodziny jest bardzo ważne, świetne zdjęcia :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjecia, tak jak pisałaś, rozgrzały mnie ^^ Ślicznie :3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciepło na pewno się przyda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie, na którym robisz sobie selfie jest mega pozytywne! :)
    Masz prześliczny uśmiech :)
    Zapraszam do mnie na KONKURS oraz do obserwacji, na pewno się odwdzięczę :)
    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku codowny post !
    czekam na wiecej
    oby tak dalej
    bede zagladac tutaj czesciej !
    obserwuje ♥

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jak pisałaś, już zaobserwowałam. Świetny blog :) Bardzo dziękuję, za motywacje ;)
    http://beautyinsideangelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne fotki;d

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Jeżeli zaobserwujesz postaram się Cię nie zawieść♥
♥Każdy komentarz i obserwacja wywołują uśmiech na mojej twarzy♥
♥Zostaw adres bloga, a na pewno zajrzę♥
♥Spam nie będzie tolerowany♥