czwartek, 19 listopada 2015

Brighton


 Witajcie! Dzisiejszy post będzie dotyczył zwiedzania Brighton.
Jest to już ostatni wpis dotyczący Anglii, dlatego jest mi trochę przykro, bo bardzo lubię o niej pisać. Niestety zabrakło mi zdjęć! Stwierdziłam, że jak tak trudno będzie mi się z tym rozstać, to istnieją dwa wyjścia: pojechać tam znowu lub coś wykombinować :) Może zrobię oddzielny post, w którym napiszę co mnie zaskoczyło najbardziej we wszystkich krajach, w których byłam!

Czas przejść do Brighton. Jest to malownicze miasto leżące nad kanałem La Manche. Odcień wody w "morzu" jest wręcz niesamowity i mogę stwierdzić, że bardziej lazurowy niż na Lazurowym Wybrzeżu! Londyńczycy bardzo często korzystają z małej odległości pomiędzy Londynem, a Brighton. Wybierają się tam na weekendy, wakacje. Jest to taki angielski Sopot :) W Brighton znajduje się wiele sklepów. Jeżeli natomiast interesujecie się YouTube i znacie angielskich youtuberów wiecie pewnie, że mieszka tam Zoella! Niestety nie udało się nam jej spotkać :(

Z pewnością zapamiętam ten dzień na długo. Był wspaniały. Muszę to kiedyś powtórzyć! Mam nadzieję, że post wam się spodobał. Zaczynam się powoli rozkręcać, więc czekajcie na więcej. Do zobaczenia!









19 komentarzy:

  1. Ale pięknie *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie piękne miasto! Woda niespotykana. Byłam raz w Anglii i mam nadzieje, że jeszcze tam pojadę, bo strasznie mi się tam podoba! <3
    Zapraszam do siebie! Każdy komentarz mile widziany ;D
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Brighton to naprawde cudowne klimatyczne miejsce :)
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiscie bylam dwa razy w Anglii, w Cambridge :) bardzo mi sie podobalo :)
    co do zdjec-cudowne :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :) ja juz zaobserwowałam Twojego bloga, mam nadzieje ze sie odwdzieczysz :))
    masubiendo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze zdjęcie mnie na prawdę urzekło, piękne miejsce!
    http://xwikens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku jakie prześliczne zdjecia *O*
    zapraszam na swojego bloga,dopiero zaczynam ;')
    http://anoni-mowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia
    Pozdrawiam
    Zapraszam
    karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia ! Z chęcią bym się teraz wybrała do takiego miejsca ^^

    ♥KAPCIUSZEK♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia! :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie tam *.* Zazdroszczę takie wyjazdu, Anglia to przepiękny kraj, każdy jego minimetr jest bardzo ciekawy.

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Od zawsze chciałam pojechać do Anglii, więc zazdroszczę, że miałaś taką możliwość. :)
    Śliczne zdjęcia. :)

    inaczej-dree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne widoki :)
    Śliczne zdjęcia :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie zmęczyłaś się przypadkiem na pisaniu tego posta?
    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Po zdjęciach widać ,że super :)

    Kliknij-Official Patty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ekstra zdjęcia :) Chciałabym tam kiedyś pojechać.

    http://mloda-dorosla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Jeżeli zaobserwujesz postaram się Cię nie zawieść♥
♥Każdy komentarz i obserwacja wywołują uśmiech na mojej twarzy♥
♥Zostaw adres bloga, a na pewno zajrzę♥
♥Spam nie będzie tolerowany♥