czwartek, 30 lipca 2015

Holiday #2 France



Cześć wam! Nawet nie wiecie jak się cieszę, że znów mogę napisać dla was posta i nareszcie powróciła mi wena :) Dzisiejszy jest oczywiście kontynuacją moich wpisów z wakacji, o których wcześniej informowałam.
Posty z Francji będą trzy, natomiast reszta będzie o pozostałych miejscach, które w te wakacje odwiedzę. Na razie nie zdradzę gdzie jadę, więc możecie zgadywać :)


Bardzo dobrze wspominam ten wypoczynek we Francji. Spędziłam tam na prawdę wspaniałe chwile! Zacznę może od tego, że woda w morzu miała świetną temperaturę, było dużo muszelek, rybek, jeżowców, no i niestety dosyć dużo... meduz. W drugi dzień naszego pobytu podczas pływania jedna z nich mnie oparzyła, lecz od razu mówię, że nie bolało to tak bardzo jak każdy opisuje. Lekko piekło i szczypało. Teraz na mojej ręce nie ma już ani śladu po meduzie. Bardzo dobrze pamiętam też wspaniałą kolację nad morzem, na której pierwszy raz jadłam krewetki! Były pyszne. W moich wspomnieniach zostanie na długo na pewno wyjazd do Nicei, Monako czy Eze.

Mam nadzieję, że post wam się spodobał. W tym tygodniu przygotowuję jeszcze jeden, ponieważ później znów wyjeżdżam na dwa tygodnie. We Francji bardzo mi się podobało, a kolor lazurowy z pewnością bęzie mi przypominał o tych fantastycznych wakacjach!


'





16 komentarzy:

  1. piekne widoczki *__* mega ci zazdroszcze wyjazdu :)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zaprasza, nowy post z crop topami z Dresslink ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne widoki, zawsze chciałam być we Francji:-)
    Mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne widoki, śliczne zdjęcia :) Zawsze chciałam pojechać do Francji, szczególnie do Paryża :D
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jak cudownie! *.* tylko pozazdrościć takiego wyjazdu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne miejsce, piękne zdjęcia :)
    Proszę o kliknięcia w linki i banerki ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/2015/07/wspopraca-z-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju cudowne zdjęcia! Chciałabym sie tam znaleźć :)
    Miłych wakacji!
    Seecreetivee blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Kurcze nie mogę dać linku:
      Coolcookkate.blogspot.com

      Usuń
  8. Cudowne widoki ! :*
    Zapraszam do siebie :*
    kaanaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale tam pięknie :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieknie tam tam , moja kuzynka mieszka we Francji wiec czesto tam jestem . Hahah tak jezowcow jest bardzo duzo , niestety. Moj tata zlapal jednego , bo wszyscy je widzieli oprocz mnie . Poogladalam go sobie w reklamowce :D

    juu-and-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia *-* nigdy nie byłam we Francji, ale widzę, że warto ją zwiedzić :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    poklikasz w linki?
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak tam pięknie<3 Zazdroszczę <3
    Kliknij TU
    albo TU, oraz zapraszam na mojego bloga:
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ ---> Zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń

♥Jeżeli zaobserwujesz postaram się Cię nie zawieść♥
♥Każdy komentarz i obserwacja wywołują uśmiech na mojej twarzy♥
♥Zostaw adres bloga, a na pewno zajrzę♥
♥Spam nie będzie tolerowany♥