wtorek, 28 lipca 2015

Holiday #1 Monaco


Hej kochani! W dzisiejszym poście postaram się pokazać wam nocne życie w Monte-Carlo!

Przepraszam was, że tak długo mnie tutaj nie było, ale jestem na wakacjach we Francji. Wiem, że was nie poinformowałam, ale nie miałam czasu na napisanie innego posta, dlatego teraz wracam. Na blogu pojawią się posty z miejsc, które zwiedziłam podczas wakacji. Mam nadzieję, że przypadną wam do gustu :)


Na samym początku mojego pobytu we Francji postanowiliśmy iść na nocne zwiedzanie Monte-Carlo, Monako. Wszyscy bawiliśmy się świetnie! Moi bracia mieli prawdziwą radochę z oglądania Porsche, Lamborghini itp. :) Ja podziwiałam piękne, bogate hotele, sklepy, casina oraz suknie, w które były ubrane kobiety bawiące się w tamtą noc w Monte-Carlo. Było magicznie! W porcie były najpiękniejsze i najbardziej luksusowe jachty jakiekolwiek w życiu widziałam :) Bardzo mi się tam podobało i wiem, że nie był to na pewno ostatni raz jaki odwiedzę Monako!

Przewiduję jeszcze parę postów z wakacji. Na pewno będzie co oglądać! Ja ten tydzień siedzę w domku, spotykam się z przyjaciółmi i ... czytam książki! Jest to dla mnie nowości, bo wcześniej nienawidziłam tego ;) Mogę wam serdecznie polecić aplikację Wattpad. Na pewno nie będziecie się nudzić!











16 komentarzy:

  1. Ale cudowne miejsce. Piękne zdjęcia. :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe miejsce.Przepiękne zdjęcia :D.
    Pozdrawiam!
    magda.sara

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne zdjęcia.
    Aż sama z chęcią bym się tam wybrała.
    Monaco jest piękne :)
    Czy mogłabyś poklikać u mnie na blogu w linki i baner z LUCLUC?
    Zapraszam do mnie i zachęcam do komentowania :*
    http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne zdj, piekne miejsce !:) twoimioczami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne focie. Super miejsce.
    Poklikasz u mnie w linki?

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia!
    Ogromnie zazdroszczę udanego wyjazdu w tak ślicznych miejscach..

    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam w Monako ale tylko chwilkę, przejazdem :)) Piękne miejsce, chciałabym tam wrócić kiedyś <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym kiedyś pojechać do Francji <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie piękne widoki! Uwielbiam miasta nocą;)

    PS. Jeśli znajdziesz chwilkę czasu poklikaj proszę w linki w poście;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wkroczyłaś na dobrą drogę czytania książek :D. Ładne zdjęcia.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie tam jest! Pięknie to wszystko wygląda.. :)

    http://olivia-olivviaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog, świetne zdjęcia! Ja dopiero zaczynam swojego bloga... Mogłabyś do mnie zajrzeć?
    http://julli-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Jeżeli zaobserwujesz postaram się Cię nie zawieść♥
♥Każdy komentarz i obserwacja wywołują uśmiech na mojej twarzy♥
♥Zostaw adres bloga, a na pewno zajrzę♥
♥Spam nie będzie tolerowany♥