wtorek, 30 czerwca 2015

One ends and the other begins


Cześć kochani! Nagle dostałam weny i pomyślałam, że napiszę dla was posta. Lepiej kuć żelazo póki ciepłe :) Nareszcie mamy wakacje! Zawsze bardzo cieszyłam się z tego powodu, że mogę odpocząć i zapomnieć niektóre sprawy. To zawsze mi się przydawało. Jedak w tym roku mam mieszane uczucia.
Nie czuję tej wakacyjnej atmosfery i w pewnym stopniu jest mi to obojętne, czy mam teraz odpoczynek, czy tez nie.

Ostatnio dużo nad tym myślałam. Skończyłam podstawówkę. Na zakończeniu roku szkolnego pojawiły się łzy, ale ja dalej jeszcze nie czuję tej tęsknoty za starą szkołą, przyjaciółmi. Może to dlatego, że potrzebowałam trochę od tego odpocząć. Nie zrozumcie mnie źle, ale każdy czasem potrzebuje przerwy i tak właśnie jest teraz ze mną. Czuję potrzebę poznawania nowych ludzi i lekkich zmian w moim życiu, ale moi przyjaciele muszą wiedzieć, że nigdy, nigdy o nich nie zapomnę.

W zakończenie roku szkolnego Julka zorganizowała imprezę urodzinową. Jak widać po zdjęciach, świetnie się bawiłyśmy. To był na prawdę wspaniały pomysł. Miałyśmy okazję spędzić ze sobą ostatnie chwile w "prawie" całym składzie. Na pewno nigdy tego nie zapomnę. A wy jak spędzacie wakacje?

Blogi dziewczyn:


Dziękuję Wam:

♥Maja S.♥ Kaja ♥ Ola ♥ Julka ♥ Maja Z. ♥ Emilka ♥ Amelka ♥ Zuzia ♥ Marta ♥ 





15 komentarzy:

  1. Też tak mam! Nie czuje tych wakacji...tak jakoś...
    Super!

    U mnie też nowy post!
    6odcienimnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdjęcia.
    U mnie nowy post, serdecznie zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super fotki ;) Dobrze mieć taką zgraną paczkę ;3
    Zapraszam do siebie : kaanaasia.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia pełne humoru- czad:)

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post ^^ Chudzinki ;*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia.Widać,że jesteście super przyjaciółkami :D.
    Pozdrawiam!
    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudny wianek :D
    http://luuvmy.blogspot.com/2015/07/q-odpowiedzi.html

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia! Prześliczne masz włosy :)
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do ROMWE w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi ROMWE. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń

  9. Udanych wakacji!
    Pozdrawiam, kamocia.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietnie zdjecia! Pieknie wygladacie ;)

    Zapraszam / nowy post, moze skomentujesz? ♥
    ♡ Melody's blogg ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam na nowy post :) + Mogę Cię prosić byś poklikała w poprzednim? To dla mnie ważne.
    http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/07/teen-wolf-nastoletni-wilkoak.html

    OdpowiedzUsuń

♥Jeżeli zaobserwujesz postaram się Cię nie zawieść♥
♥Każdy komentarz i obserwacja wywołują uśmiech na mojej twarzy♥
♥Zostaw adres bloga, a na pewno zajrzę♥
♥Spam nie będzie tolerowany♥