czwartek, 25 czerwca 2015

It is worth to try and regret



Witam wszystkich! Z racji tego, że wcześniej zaniedbywałam trochę bloga, chcę wam to teraz jakoś wynagrodzić i postanowiłam, że napiszę dzisiaj dla was posta. Wszystko było by wspaniałe gdyby nie to, że kompletnie nie wiedziałam o czym ma być.
Myślę, że jeżeli próbowała bym go napisać na siłę, zupełnie nie mając doświadczenia w temacie, nic fajnego by nie powstało. Zastanawiałam się dosyć długo i wpadłam na pewien pomysł.


Ostatnio bardzo często słyszę zdanie: Warto próbować i żałować, niż żałować, że się nie spróbowało. Moim zdaniem jest ono jak najbardziej prawdziwe. Nowe wyzwania dają nam większe doświadczenie, a wszystkie porażki czegoś nas uczą. Jeżeli nie spróbujesz, nie przekonasz się co by było gdyby... Gdy starasz się coś robić robisz to na 100%, a kiedy rezygnujesz na samą myśl o tym, że ci się nie uda idziesz na łatwiznę i stoisz w miejscu. Lepiej jest iść dwa kroki do przodu i jeden do tyłu niż cały czas stać w miejscu.


Już jutro wakacje! Co się z tym wiąże? Więcej czasu, odpoczynek, dodawanie częściej postów! Mam nadzieję, że ten wam się spodobał i będziecie odwiedzać mnie częściej. A więc, nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć wam wspaniałych wakacji!










19 komentarzy:

  1. Agniesiu mówiłam, że dam szczerą opinię twój post naprawdę świetny masz kompletną rację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdjęcia. Moim zdaniem też warto próbować i co najwyżej później żałować niż żałować, że się nie spróbowało.
    U mnie nowy post, miło mi będzie jak wpadniesz i zaobserwujesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Racja - jeśli się nie spróbuję to nigdy nie będzie się wiedziało co by było gdyby... tylko czasami jakoś tak brakuje odwagi.
    Obserwuję i byłabym wdzięczna gdybyś również zaobserwowała

    zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie napisany post ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post i zdjęcia ;)

    Mogłabyś zagłosować w mojej ankecie, proszę? :)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. 5 minut myslalam jak skomentowac ta notke i nie wiem haha ale milych wakacji tobie tez <3

    zapraszam do mnie na relacje z koncertu magdauke.blogspot.com i do obs ( obs back ) <3

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda. Jak się nie spróbuje to nie będzie się wiedziało czy było warto. :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Racja, lepiej spróbować, niż żałować, że się nie spróbowało :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna biżuteria! :)
    Bardzo mi się podoba.
    https://everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się stuprocentowo z tym cytatem :)

    Zapraszam! :)
    jully-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  11. ładniutki blog :)
    obserwuję i również zapraszam do obserwacji!

    http://heloumama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Według mnie jak czegoś nie spróbujemy to nigdy się nie okaże czy byśmy tego żałowali, a nawet jeżeli będziemy mieć przez to problemy to więcej tego nie powtórzymy :)
    Ja bardzo się cieszę, że w końcu są wakacje, bo będę mogła więcej czasu poświęcić na bloga ^^

    dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna biżuteria :)
    efffie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy wpis :)
    Zapraszam do siebie : kaanaasia.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń

♥Jeżeli zaobserwujesz postaram się Cię nie zawieść♥
♥Każdy komentarz i obserwacja wywołują uśmiech na mojej twarzy♥
♥Zostaw adres bloga, a na pewno zajrzę♥
♥Spam nie będzie tolerowany♥