niedziela, 12 kwietnia 2015

Stop it! Start!

Cześć wam! Ten tydzień minął mi bardzo dobrze. Mam coraz mniej nauki, a przynajmniej wydaje mi się, że na coraz więcej mnie stać :) Mam po prostu więcej czasu. Myślę, że tyle tych sprawdzianów nauczyło mnie poniekąd w jakimś stopniu systematyczności.

Wielu z nas męczy się teraz z pytaniem: A co będzie, kiedy...? Moim zdaniem, powinniśmy przestać się zamartwiać.Czasami warto jest zaryzykować. Dla wielu z nas taka decyzja może okazać się powodzeniem, może nam też pokazać jak w wielu sytuacjach jesteśmy blisko naszego celu. Zawsze jest jakieś ryzyko, coś czego się boimy, ale można właśnie tego powinniśmy się pozbyć?! Czasem boimy się wyrazić siebie, wtedy trzeba przestać się bać, skończyć już z byciem szarą myszką i w końcu o siebie zawalczyć! Więc nie bój się ryzykować!






21 komentarzy:

  1. Jakie cudowne zdjęcia *.*
    Zapraszam ♥
    http://szeyli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post i zdjecia:)
    Zapraszam do mnie ;)Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne te zdjęcia :o *-*
    Może obs/obs? ;)
    Zacznij i daj znać u mnie ;*
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ważne jest to co jest tu i teraz.Świetne zdjęcia ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia. Ja staram się myśleć jedynie o teraźniejszości, a przyszłość zostawić do zaskoczenia nią siebie :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia. Ja staram się nie myśleć o takich rzeczach.
    Mój blog
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. CUdny blog
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Mój Blog - klik!-Zapraszam Nowy Post
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjecia pierwsza klasa haha ♥
    klaudiaandmylife.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie świetne zdjęcia ! Bardzo fajny post :D

    + Obserwuję :>
    Mój blog KLIK:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nom czasem warto ryzykować. Super zdjęcia i cała kompozycja.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne etui. wszedzie szukam takiej pandy, tylko czarnej na iphone:)
    Obserwuje:)
    vickey1444.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tak czasem trzeba zaryzykować i zawalczyć o siebie!!! bo warto
    pozdrawiam :)
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia takie żywe :D
    Moim zdaniem najważniejsza jest chwila tą którą przeżywamy w danym momencie.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie napisane, trzeba w życiu ryzykować ;3

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Właściwie to masz racje! Zawsze zamartwiałam sie co będzie potem, ale teraz dzięki Tobie dam sobie "luz" hah ;*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny i przejrzysty blog, a zdjęcia piękne <3
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak, to zacznij pierwsza i daj znać u mnie w komentarzu. Na pewno się odwdzięczę ;)
    Pozdrawiam, Pola
    polcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny i przejrzysty blog, a zdjęcia piękne <3
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak, to zacznij pierwsza i daj znać u mnie w komentarzu. Na pewno się odwdzięczę ;)
    Pozdrawiam, Pola
    polcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia :) Zgadzam się, lepiej żałować, że się spróbowało, niż do końca życia zastanawiać się co by było gdyby... :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Jeżeli zaobserwujesz postaram się Cię nie zawieść♥
♥Każdy komentarz i obserwacja wywołują uśmiech na mojej twarzy♥
♥Zostaw adres bloga, a na pewno zajrzę♥
♥Spam nie będzie tolerowany♥