środa, 8 kwietnia 2015


Go crazy


Hejka! Swięta minęły mi bardzo dobrze. Nareszcie była chwila jakiegoś oddechu. Dzisiaj znów będzie post tematyczny, bo zauważyłam, że bardzo lubicie je czytać :) A więc zaczynajmy!

Początek życia jest tylko raz, więc idź i się wyszalej. Myślę, że już nie jedni z was czasami słyszeli te słowa. Ja rozumiem je tak : zrób coś niesamowitego! coś co się nigdy nie zdarza! (oczywiście mówię tu o szaleństwie z umiarem). Ja zrobiłam coś takiego nie dawno. Pomalowałam ścianę w salonie! Mogłam rysować co tylko chciałam. To było coś na czym mogłam się wyżyć :) Bardzo mi się to przydało. Więc nie tłum w sobie złych emocji, wyjdź z pokoju i zrób coś szalonego!

Jeżeli chodzi o ścianę to ona będzie i tak przemalowana :) Do zobaczenia w kolejnym poście!












23 komentarze:

  1. Bardzo fajna ściana hahah :)
    Sama mam ochotę tak zrobić:)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha bardzo ładnie ci to wyszło, świetny pomysł! :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna :D!
    http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł, post ekstra i po prostu genialnie mój blog : http://manga2003.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne rysunki *.*

    rilseee.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny rysunek. Super pomysł na niego. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wow bardzo fajne!

    pozdrawiamy i zapraszamy do siebie
    ajinaandlou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Prze kochany malunek !

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja juz zaobserwowałem c; teraz ty ??
    everyone-chosen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja juz zaobserwowałem c; teraz ty ??
    everyone-chosen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka ładna ściana :) Bardzo wesoła i jasna :)

    Zapraszam - wanessa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna ściana, bardzo ładnie malujesz! :) Moi rodzice nigdy nie zgodziliby się na tego typu " malowidła naścienne" haha ;)
    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! :)

    Każde wejście, komentarz, czy obserwacja wiele dla mnie znaczą, zapraszam na mojego bloga :)
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog! ;*

    Obserwujemy ? Jeśli tak daj mi znać na moim blogu :)

    klaudienn.blogspot.com - dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem, mam nadzieję, że mój blog ci się spodoba. ZAPRASZAM <3

    OdpowiedzUsuń
  14. jaka świetne ściana, mega mi się podoba! :*
    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/04/romweklik.html
    KOCHANA POKLIKASZ? BARDZO PROSZĘ :* JEŚLI POKLIKASZ NAPISZ UCZCIWIE (sprawdzam kto kliknął) ODWDZIĘCZĘ SIĘ W 1000% ZAOBSERWUJE I POLECĘ TWOJEGO BLOGA:):*

    OdpowiedzUsuń
  15. Przydałoby się czasami zrobić coś takiego szalonego ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie wygląda ta ściana, bardzo mnie zainspirowała. :) Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny post ! Obserwuje !
    http://klaudixiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajnie wygląda ta ściana
    zapraszam do mnie
    http://haniunia01.blogspot.com/

    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna jest ta ściana *.*
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)
    http://szeyli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Jeżeli zaobserwujesz postaram się Cię nie zawieść♥
♥Każdy komentarz i obserwacja wywołują uśmiech na mojej twarzy♥
♥Zostaw adres bloga, a na pewno zajrzę♥
♥Spam nie będzie tolerowany♥