piątek, 6 marca 2015

This is the time


Hej! Dzisiaj nie mam głowy do pisania posta. Mam bardzo dużo rzeczy na głowie do tego dochodzą też inne sprawy... jestem po prostu bardzo zmęczona. Mam nadzieję, że nie będziecie mięli mi tego za złe, że dzisiaj będzie taki post, a nie inny. No to zaczynajmy! 

W czwartek przyszła do mnie Julka jej blog  [KLIK]. Bardzo miło spędziłyśmy czas. Wyszłyśmy z Kodim na spacer, umieszczałyśmy głupie zdjęcia na Snapie :) Lubię takie chwile kiedy można się wyluzować i czasami zapomnieć o wszystkich problemach, obowiązkach i szarej rzeczywistości. 

Dzisiaj i wczoraj grałyśmy mecz koszykówki w szkole. Z trzech, wszystkie przegrałyśmy ;) ale to już inna sprawa, i tak dobrze się bawiłyśmy. To już jest ten czas. Myślę, że wszyscy w tym roku poczuliśmy, że to już ostatni rok razem, w całym komplecie. Na pewno niedługo będzie nam tego brakowało. Z drugiej strony, gimnazjum, nowe możliwości, ale na razie nie jestem w pełni do tego przygotowana. Mam troszkę obaw. Wy też stresowaliście się przed pójściem do nowej szkoły?


 Tutaj daję link do zakładki na blogu, w 

której dodaję swoje rysunki: 


















21 komentarzy:

  1. Ładne rysunki! :)


    talliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweet fotki. Nominowałam Cię do LBA :).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten twój piesek :) U mnie też dziś słaby dzień.

    ______________________
    Mój blog o stylu życia

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawde ładnie rysujesz oby tak dalej.
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia ! Śliczny piesek :)
    Pozdrawiam cieplutko :* Zapraszam do mnie. Może zaobserwujesz ? Ja się odwdzięczę :)
    daisy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też niedługo idę do nowej szkoły z czego bardzo się cieszę :))

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne rysunki ^^ Śliczne zdjęcia ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne rysuneczki. Wspólna obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna kurtka, mam podobną, tylko żółtą;)

    Zapraszam do mnie
    ALQXX

    OdpowiedzUsuń
  10. your dog is so cute! and the casual look is very chic!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam bardzo podobną kurtkę, słodki piesek *.*
    Obserwuje i zapraszam do mnie.
    palosdela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. W zawodach szkolnych najważniejsza jest zabawa! :) Śliczne rysunki :O

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny piesek:) Ja już niestety dawno mam szkołę za sobą. Idąc do każdej nowej czułam stres ale też ekscytację - to nowi ludzie, nowe znajomości, nowe przygody. A prawdziwe przyjaźnie ze starej szkoły na pewno przetrwają:)

    zapraszam na nowy post i zachęcam do obserwowania:) na pewno się odwdzięczę:)

    bymadameem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Slicznie rysujesz 😊 http://mydailylifewera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne rysunki! :) mi nigdy nie wychodzi gdy chcę coś narysować ;)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne zdjęcia ♥ :
    Mogłabyś poklikać w linki choies na moim blogu ? :)
    To dla mnie ważne :)
    http://karrrblog.blogspot.com/2015/03/spring-with-choies.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  17. masz swietna kurtke! obserwujemy ??:)
    http://toloveyourselff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Jeżeli zaobserwujesz postaram się Cię nie zawieść♥
♥Każdy komentarz i obserwacja wywołują uśmiech na mojej twarzy♥
♥Zostaw adres bloga, a na pewno zajrzę♥
♥Spam nie będzie tolerowany♥