piątek, 13 marca 2015

Belated birthday

Hej kochani! Dzisiejszy post znowu będzie life-stylowy. Pokażę wam zdjęcia z moich urodzin ( troszeczkę spóźnionych), bo urodziny miałam 17 lutego. Świetnie się bawiłam! Było bardzo dobre jedzenie ;) Pograliśmy również w kręgle, ale z tej zabawy dodam zdjęcia w kolejnym poście. Pokaże wam też dwa nowe rysunki i oczywiście dołączę do nich link.

W południe przyjechała do mnie moja rodzina i udaliśmy się do hotelu. Było tam bardzo ładnie! Kocham takie nowoczesne wnętrza jakie mogliśmy tam spotkać. Zjedliśmy przepyszny obiad.  Na deser były lody z gorącymi malinami! Było wspaniale. Jednak gwoździem programu był ogromny fortepian w holu. Oczywiście, jak to ja zaczęłam brzdękać. Nawet coś tam zagrałam :) Jeżeli chodzi o prezenty do dostałam I'pada, perfumy z PUMY i bluzeczkę. Bardzo cieszę się z tych prezentów!


W tym tygodniu miałam troszkę mniej nauki. We wtorek byliśmy z klasą w pizzeri, w środę pisałam konkurs z języka angielskiego, a w czwartek byłam ''opiekunką'' na jeszcze innym konkursie :) Cieszę się, że już jest weekend ;) Teraz pozostaje mi tylko się uczyć :) A wam jak minął tydzień?


Zapraszam na bloga Marty KLIK





Zapraszam was również do mojej zakładki z rysunkami :)
















29 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post.Ja nie dodam w weekend z powodu dużej ilości nauki :(
    A tak wogóle dzisiaj piątek 13 ;)
    tuskalife.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia ! :) Ładne zdjęcia !:) Ja Ty ślicznie wyglądasz :)
    Pozdrawiam cieplutko ;) Może zajrzysz do mnie i zaobserwujesz ? Ja się odwdzięczę :)
    daisy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Spóźnione, ale szczere 100 lat! Bardzo ładne zdjęcia :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia i taka pychotka na koniec *O*
    obs za obs? Ja już ♥
    nicole-nikolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia i bardzo ładny wygląd bloga :))
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię jak na blogach pojawiają się posty life stylowe ponieważ wtedy mogę dowiedzieć się więcej o twórcy:)
    Pozdrawiam!!!
    http://kossmmoslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że urodziny Ci się udały. Ja swoich nie robię już od kilku lat, ale chyba znowu zacznę :)
    dreamsoutxx - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam kręgle!
    Fajnie,że się dobrze bawiłas :)
    Pozdrawiam,
    (Mój blog)- klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy blog będę zerkała.
    Zapraszam do mnie http://dominikamwszystkoinic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pięknie rysujesz! *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. W takim razie spóźnione sto lat :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Urodziny w dzień kota, fajnie :-D Uwielbiam polewy malinowe na lodach!
    Bardzo ładne zdjęcia :-)
    Pozdrawiam i zapraszam ;-)

    Ps. spóźnione wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak patrze na te lody to zaczynam być głodna. Narobiłaś mi smaka:D
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Spóźnione sto lat! Mam nadzieję, że naprawdę świetnie się bawiłaś w ten dzień :) Cudowne zdjęcia ;*
    ☕ Czarna Kawaa - klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziekuje kochana za poklikanie :)
    Pytalas o wspolna obserwację. Zacznij pierwsza a napewno sie odwdziecze :)
    Pozdrawiam! :)

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak obiecałam ja również obserwuję ! :)
    daisy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. slicznie tu, tak rozowo :)

    obserwujemy ?

    - Buziaczki, Evelyn ;* revevelyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. STO LAT ! ( spóźnione :( )
    Obserwujemy ?

    Poklikasz w linki z Choies?
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. obserwuje

    - Buziaczki, Evelyn ;* revevelyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny post i zdjęcia :)

    zapraszam do mnie
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. trochę spóźnione, ale wszystkiego najlepszego. :)

    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Cute!

    I am following you on gfc, would you like to follow me back so we can stay in touch?

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. widać że fajnie spędziłaś swoje urodziny :)

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem tu pierwszy raz, ale na pewno nie ostatni! Cudownie piszesz, zostaję na dłużej :)

    Mój blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  25. widać, że było fajnie! super zdjęcia i najlepszego! spóźnione ale są :)

    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń

♥Jeżeli zaobserwujesz postaram się Cię nie zawieść♥
♥Każdy komentarz i obserwacja wywołują uśmiech na mojej twarzy♥
♥Zostaw adres bloga, a na pewno zajrzę♥
♥Spam nie będzie tolerowany♥