poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Photo Mix


Cześć wszystkim! Jest mi niezmiernie miło, że znów mogę, mam czas i chęci, by pisać i dodawać dla was posty. Po opublikowaniu poprzedniego poczułam, że to właśnie lubię robić, to daje mi przyjemność.
Właśnie takie proste słowa jakie dla was piszę. Ostatnio na blogu dodawałam tylko zdjęcia z wakacji, sesji, a dzisiaj postanowiłam pokazać się wam z nieco innej strony, bardziej prywatnej. Będą to zdjęcia z mojej galerii, lub z portali społecznościowych, których nazwy podam wam na dole. Mam nadzieję, że post wam się spodoba :)



♥ Selfie z Tuśką z Wiednia ♥ Zdjęcie z plaży ♥ Cytat ♥ Selfie u fryzjera ♥



Zdjęcie zdjęcia z Mają ♥ Selfie z Instagrama ♥ Hello ♥ Snapowe Selfie ♥


♥ Snapchat ♥ Wakacyjne Selfie ♥ We Francji z Nati ♥ Cytat na urodziny >Mai  ♥


Inspiracja ♥ Selfie z Instagrama ♥ Directioners zrozumieją ♥ Jedzonko ♥




Mam nadzieję, że post wam się spodobał i byłabym bardzo szczęśliwa gdyby było takich więcej. Tutaj możecie mnie znaleźć :

Snapchat - agus_bodzek






28 komentarzy:

  1. uwielbiam tą piosenke Sel :) super notka

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czytać posty z mix'ami zdjęć. Nie wiem co takiego mają w sobie, ale zawsze chętnie na nie spoglądam. :)

    duo-jessie.blogspot.com-KLIK <-- Mój blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na prawdę cudne zdjęcia! ;)

    Zapraszam, może Ci się spodoba?:*
    mój blog- [klik]♥

    OdpowiedzUsuń
  4. super mix!
    http://polowcia--blog.blogspot.com //nowy post z serii back to school!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post, właśnie takie są najlepsze
    była bym wdzięczna jak byś po klikała u mnie na blogu w link
    http://believe-in-dreaams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się twój blog :D Zaczełam cię obserwowac i będę zaglądała tu częściej :) mam nadzieje że ty też :D

    Mój blog : http://strivingfororder.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny mix zdjęć, sporo selfie :D

    Pozdrawiam
    ☕ Czarna Kawaa

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post i design bloga !

    http://xcallmechanelx.blogspot.com/

    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny mix :3

    kasia-kate1.blogspot.com
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog i post!
    Zapraszam do siebie -> www.julkaw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Aguniu miałam identyczny pomysł tylko pod inną nazwą

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post *-*
    Pozdrawiam :*
    Nellyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcia! Też mam tą koszulkę w arbuzy! :)
    Obserwuje!
    tosia-antonina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne zdjęcia, jestem tu pierwszy raz, i design mnie zauroczył <3 Arbuzy <3

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Niektóre zdjęcia inspirują :)

    http://meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam takie piękne, radosne miksy <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że odgapiłaś ode mnie wstawianie piosenek do postów
    maj-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny mix zdjęć, uwielbiam takie posty :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham mixy zdjec :)

    zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczny mix, uwielbiam takie posty :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Jeżeli zaobserwujesz postaram się Cię nie zawieść♥
♥Każdy komentarz i obserwacja wywołują uśmiech na mojej twarzy♥
♥Zostaw adres bloga, a na pewno zajrzę♥
♥Spam nie będzie tolerowany♥