środa, 3 czerwca 2015

24 days


Hej wszystkim! Mam dzisiaj dla was bardzo radosny post. Mam nadzieję, że się spodoba :) Jak widzicie po tytule, możecie się domyślić, że do wakacji zostało 24 dni! Sama nie mogę w to uwierzyć, bo ten rok minął niewiarygodnie szybko ;)
Już nie mogę się doczekać wstawania o 10.00. Jednak dla mnie największym atutem wakacji jest to, że kiedy dopadnie nas upał, zawsze możemy schłodzić się w basenie czy w morzu!


Mój grafik na wakacje jest dosyć napięty. W pierwszy tydzień lipca przyjeżdża moja kochana kuzynka. Na pewno będzie świetnie! W połowie miesiąca jedziemy do Francji, zajadać się ślimakami i żabami ( żartowałam ) :) W sierpniu będę pewnie odwiedzać moją rodzinkę, jeździć gdzieś na weekendy i może wreszcie pobędę trochę w domku :) 

Więc to są moje plany na wakacje. Mam nadzieję, że odpoczniecie trochę od szkoły, wyjedziecie w jakieś fajne miejsce i na dosłownie chwilę zapomnicie o problemach i szarej rzeczywistości :) I fajnej pogody!





Zdjęcia pochodzą ze strony : we heart it

21 komentarzy:

  1. Oj do wakacji faktycznie już tak mało czasu i nie mogę się doczekać! Ja w przeciwieństwie do Ciebie nie wiem jeszcze co będę robić przez te dwa miesiące, ale mam nadzieję, że je nie zmarnuję :) świetne zdjecia!
    ps. pytałas o obserwacje, ja już, teraz ty ;)
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieźle napięty grafik, ja osobiście jeszcze nie jestem pewna czy mój taki będzie, choć trochę mam zaplanowane :)
    Zapraszam na mojego bloga gdzie piszę o moich planach :*
    http://tutajwszyscymamyfiola.blogspot.com
    Ps:obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudne zdjęcia :*
    U mnie mowy post miło będzie jak wpadniesz.
    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne plany na wakacje.Śliczne zdjęcia :-D.

    Zapraszam:
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku,jak ja zazdroszczę tym wszystkim,którzy na wakacje gdzieś wyjeżdzają. Ja nigdy w wakacje nie pojechałam nawet do innego miasta,a co dopiero do innego kraju. Masz wielkie szczęście.
    Ja wakacje jak zwykle spędzę nudząc się w domu.

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę, ja w tym roku będę w wakacje umierać ze strachu przed nową szkołą haha :D
    Paczix Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Wytrzymamy jeszcze! :)
    www.6odcienimnie.blogspot.com - proszę o kom i obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdjęcia :)

    zapraszam do mnie www.takaroo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O świetne inspiracje! :)
    Najważniejsze to odpocząć ;)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się Twój blog, bo jest pozytywnie nastawiony. Piszesz bardzo ciekawe posty. Tak trzymaj!
    Też nie mogę się doczekać wakacji :-)
    obdarzonawyobraznia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia :) Lubię takie przeglądać :) Ja już mam wakacje :D

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/06/wishlist-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo wakacyjne zdjęcia wybrałaś! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te tatuaże w stylu henny marokańskiej, już nie mogę doczekać się lata ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. piekne zdjecia ja juz nie moge doczekac sie wakacji z co za tym idzie sloneczka, bo tu w Irlandii lata brak :( 10 stopni ii deszcz ehhh

    OdpowiedzUsuń
  15. ja nie mam w tym roku zbyt dużych planów na wakacje, ale i tak nie mogę się doczekać!
    +zapraszam do mnie:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Też z niecierpliwością czekam na wakacje :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Już niedługo! *-*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne zdjęcia :)
    Ale zmien czcionke bo polske znaki gdy sa pogrubione dziwnie wyglądają

    want-cant-must.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Jeżeli zaobserwujesz postaram się Cię nie zawieść♥
♥Każdy komentarz i obserwacja wywołują uśmiech na mojej twarzy♥
♥Zostaw adres bloga, a na pewno zajrzę♥
♥Spam nie będzie tolerowany♥