niedziela, 19 kwietnia 2015

What would life be without music

 Hej wszystkim! Tydzień minął mi zwyczajnie. Nie było w nim zbyt wielu przygód ;) Najbardziej cieszyłam się z tego, że pogoda wreszcie zrobiła się piękna, ale do czasu... długo nie mogło być tak ślicznie. Mam nadzieję, że wam też ten tydzień "jakoś" minął :)

Czy wy też tak macie, że uspokaja was słuchanie muzyki? Ja ostatnio mam tak bardzo często :)  Po prostu nie wyobrażam sobie tego świata bez muzyki. Chyba w życie każdego człowieka odgrywa bardzo ważną rolę. Pomaga nam rozwijać wyobraźnię. Dzięki niej możemy wyrażać swoje uczucia, wyciszyć się, rozpłakać. Czasami jest również tak, że teksty wielu piosenek pomagają nam w podjęciu decyzji lub motywują do walki.



Piosenki które podbiły moje serce:

♥ Dear Future Husband - Maghan Trainor ♥

♥ Uptown Funk - Mark Ronson ft. Bruno Mars ♥

♥ I really like you - Carly Rae Jepsen ♥

♥ Take me to church - Hozier ♥

♥ I put a spell on you - Annie Lennox ♥











20 komentarzy:

  1. Uwielbiam piosenkę Ellie Goulding- Love me like you do oraz Hozier - Take me to church ! :)
    ✿WIKA BLOG✿

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam piosenki. Moją ulubioną jest Rihanna - Bitch better have me money :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że lubimy te same kawałki ;)

    autographsandthoughts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, od razu widać, że masz pasję! :)
    Konkursy internetowe napewno znajdziesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czasami lubię usiąść wieczorem i w spokoju posłuchać ulubionych piosenek ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie umiałabym żyć bez muzyki <333 Uwielbiam te piosenki :)))) Ipad <3333
    W wolnej chwili zapraszam Cię do mnie :* Może Ci się spodoba i zaobserwujesz, a ja się z wielką chęcią odwdzięczę :)) Tutaj masz link : Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna notka! :)
    Zapraszam na mojego bloga o fotomodelingu www.lajfissimple.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam rap i hip hop <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam te piosenki które wymieniłaś <3
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie w ostatnim czasie jest taka pogoda, że czuję się jakby były wakacje. Co do muzyki to jak najabrdziej uspokaja, wycisza. Z twoich propozycji niestety nie znam żadnej. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tą piosenkę Ellie <3

    Zapraszam!
    Jully-Blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ostatnio bardzo mało słucham muzyki,ale musi się to zmienić :).
    http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Extra ten post. I nie które z tych piosenek także uwielbiam.
    Obs. za obs.? Jeśli tak, to zacznij i napisz mi o tym w kom. na moim blogu, na pewno się odwdzięczę
    Zapraszam: http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Jeżeli zaobserwujesz postaram się Cię nie zawieść♥
♥Każdy komentarz i obserwacja wywołują uśmiech na mojej twarzy♥
♥Zostaw adres bloga, a na pewno zajrzę♥
♥Spam nie będzie tolerowany♥