środa, 1 kwietnia 2015

Chocolate pancakes


 Hejka! Dzisiaj napiszę dla was troszeczkę krótszy post niż zwykle i zamieszczę w nim przepis :) Od razu mówię, że nie są to zwykłe naleśniki, ponieważ są one czekoladowe i dodaje się do nich kakao. 

Jestem już po egzaminie, nerwy już spadły i powoli zaczynam dochodzić do siebie. Mam nadzieję, że dobrze mi poszło i dostanę się do wybranego przeze mnie gimnazjum :) Teraz nadeszła pora na mój ulubiony przepis (jest troszeczkę okrojony jeżeli chodzi o kalorie ;).



Składniki:

♥ mąka pszenna - 1 i 1/2 szklanki ♥
♥ mleko - 1 i 1/3 szklanki ♥
♥ jajko- 2 sztuki ♥
♥ cukier - 2 łyżeczki ♥
♥ proszek do pieczenia - 1/4 łyżeczki ♥
♥ sól - 1/4 łyżeczki ♥
♥ olej - 3 łyżki ( plus jedna łyżka na patelnię) ♥
♥ kakao (naturalne) - 3 i 1/2 łyżeczki ♥


Sposób przygotowania:

Wszystkie składniki dokładnie wymieszaj, ciasto nie może mieć grudek. Najwygodniej zrobisz to trzepaczką. Ciasto musi mieć konsystencję gęstej śmietany.  Przed smażeniem zostaw je na kilka minut, by odpoczęło. Następnie rozgrzej patelnię i ostrożnie wylewaj na nią ciasto. Ważne by nie rozlewać ciasta po patelni!
Podawaj od razu. 

Smacznego! 










27 komentarzy:

  1. mniam, jeszcze takich nie jadłam :)

    Zapraszam też do siebie.
    ❀pisanepasja.blogspot.com❀

    OdpowiedzUsuń
  2. zjadłoby się :D
    zapraszamy do czytania nowego posta!

    pozdrawiamy,
    Ajina and Lou
    ajinaandlou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądają apetycznie i smacznie mm:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/03/sheisideclick.html#comment-form

    poklikasz? proszę, bardzo mi zależy:)
    jeśli poklikasz uczciwie, odwdzięczę się i polecę twojego bloga w następnym poście.
    miłego dnia:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej ! Ja się próbuję zdrowo odżywiać a ty robisz mi takie rzeczy. Jak możesz.
    One wyglądają tak pysznie :(

    Zapraszam na mojego bloga,każdy komentarz bądź obserwacja sprawia mi wielką radość i motywuje do dalszej pracy.


    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. szczerze bawiłam się myszka przez 2 minuty, ciekawy post :) naleśniki wyglądają super

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    OdpowiedzUsuń
  6. Pycha :) Takie czekoladowe naleśniki to musi być coś xD
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszą być dobre :D.
    http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak smacznie wygląda,czemu ja nie umiem zrobić naleśników-zrobiłaś mi na nie taką ochotę uhhh *.*

    Mój blog-klik:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepysznie to wygląda, ostatnio jak próbowałam zrobić pancake to przesoliłam je ;D
    Obs za obs? Jeśli tak to zacznij i poinformuj mnie, a na pewno się odwdzięczę
    http://klaudiaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. pyszności <3
    zapraszam na mój nowy post - http://beansjolanta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale smakowicie wygląda <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają naprawdę smakowicie ;* Pozdrawiam i zapraszam: nikayoungjournalist.blogspot.com
    https://instagram.com/nikamelody

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają naprawdę smakowicie ;* Pozdrawiam i zapraszam: nikayoungjournalist.blogspot.com
    https://instagram.com/nikamelody

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają przepysznie *-*
    Martha Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Te naleśniki są super, robię je dość często, tylko zwykłe bez kakao

    Na innym blogu pisałaś o wspólnej obserwacji, ja już i czekam na rewanż :)
    Zapraszam do mnie.
    vickey1444.blogspot.com
    obserwacja=obserwacja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam naleśniki ;3



    Zapraszam na bloga jeśli ci się spodoba-zaobserwuj:)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądają smacznie :).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny przepis! Aż szkoda, że nie jem słodyczy ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie!

    ylyys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem na diecie :") haha kiedyś je zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  21. zakochałam się w wyglądzie Twojego bloga:) obserwuję koniecznie
    zapraszam do mnie erorf3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Jeżeli zaobserwujesz postaram się Cię nie zawieść♥
♥Każdy komentarz i obserwacja wywołują uśmiech na mojej twarzy♥
♥Zostaw adres bloga, a na pewno zajrzę♥
♥Spam nie będzie tolerowany♥