poniedziałek, 19 stycznia 2015

My breakfast

My breakfast

Witajcie, przepraszam, że ostatnio tak zaniedbałam bloga, ale praktycznie od środy jestem chora. Nie chodzę do szkoły. Nie miałam też w tym czasie żadnego pomysłu na sesję, ani nie mogłam po prostu wyjść na dwór. Postanowiłam, że dzisiejszy post napiszę o moim ulubionym śniadaniu :) Mam nadzieję, że wam się spodoba.

♥ Pierwszą rzeczą są amerykańskie Pancakes. Uwielbiam jeść je na śniadanie, ale także na obiad i kolację również się nadają ;) Ostatnio znalazłam na nie bardzo fajny i małokaloryczny przepis.  PRZEPIS-KLIK Badzo lubię je w połączeniu z różnymi owocami.


♥ Drugim sposobem na przygotowanie prostego śniadania jest Musli. Ja przygotowuję je z jogurtem naturalnym i owocami. Jak dla mnie najlepszym połączeniem są płatki Musli z truskawkami :)


♥ Lubię także na śniadanie zjeść owoce. Teraz rzadziej się to u mnie zdarza, ale uważam, że są idealnym rozwiązaniem na długie, ciepłe, wakacyjne poranki :)




Hello , I'm sorry , that last as neglected blog , but in practice Wednesday I was sick . I do not go to school. I also had not at that time any idea of ​​the session, or simply could not go outside . I decided that today's post I will write about my favorite breakfast :) I hope you enjoy it.


The first thing is the American Pancakes . I love to eat them for breakfast , but lunch and dinner are also suitable ; ) recently found to not very cool and małokaloryczny recipe.Hundereds like them in combination with various fruits.


Another way to prepare a simple breakfast is muesli . I prepare it with yoghurt and fruit. As for me, the best combination is with strawberries Muesli cereal :)


I also like to eat fruit for breakfast . Now, it rarely happens for me , but I think they are ideal for long , warm, holiday mornings :)







Następny post to Q&A. Więc jeśli macie jakieś pytania piszcie w komentarzach lub na mój e-mail :)

13 komentarzy:

  1. Świetny post! :) Śliczne zdjęcia.
    Pytałas o obserwację, ja już teraz ty.
    Pytania! :D
    Skąd bierzesz inspirację na posty?
    Jakie masz marzenia?
    Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?
    Masz rodzeństwo? Ile mają lat?

    Arleta! Clik

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje pytania to:
    Masz jakieś zwierzę ?
    Twój ulubiony kolor ?
    ____________________
    Może obs/obs ? Ja już :)
    kadowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam musli na śniadanie :)
    Moje pytania:
    Jak długo prowadzisz bloga?
    Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie?

    http://dreamsoutxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pytałaś o wzajemną obserwację, ja już obserwuję. Czekam na Ciebie.
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam muesli ;)
    Chciałam zaprosić Cię także do mnie. Trochę rysuję, trochę fotografuję, myślę, że znajdziesz tam coś dla siebie :)
    zuzanvx.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  6. o tak ja też uwielbiam pancakes:D. ale w dni szkolne nie jem śniadania haha, jestem leniwa:(

    obs za obs?:) ja już

    http://nickyjxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo przyjemny wygląd bloga, wszystko pięknie opisane, oby tak dalej :)
    http://odrobina-ciepla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pychotki! śliczne/smaczne zdjęcia:*

    Pozdrawiamy!
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Pycha. Aga sama robiłaś zdjęcia?
    Mój blog tuskalife. blogspot. com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale zjadła bym coś takiego pysznego mmm ;)
    Może wspólna obserwacja? ;)zacznij I napisz a na pewno się odwdziecze ;)
    jtere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy tylko mi nie działa ten "klik" do naleśników?

    OdpowiedzUsuń

♥Jeżeli zaobserwujesz postaram się Cię nie zawieść♥
♥Każdy komentarz i obserwacja wywołują uśmiech na mojej twarzy♥
♥Zostaw adres bloga, a na pewno zajrzę♥
♥Spam nie będzie tolerowany♥